Search This Blog

Wednesday, July 6, 2011

tolong!!!!!

hahahaha.... di suatu malam ketika ku sedang melayari internet smbil menonton perlawanan bola sepak d antara selangor n perak... kedengaran sayu2 suaraorg memanggil namaku utk prtolongan... tanpa menoleh ke kiri dan ke kanan aq tros meluru kluar... apa yg saya kelihatan adalah pakcik saya dengan segala kudratnya memadamkn api yg marak ke arah pokok rambutan di sebelah rumah saya.... ditakutinya merebak kne rumah saya sekeluarga.... huhuhu saya xnk rentung.. weeeee dengan berbekalkan air.. saya juga memancutkan ke arah pokok rmbutan itu supaya tdak merebak dan tros mnjaga kekuatan api itu.... hehehe weeeee trpaksa mnjadi bomba pada mlm ini huhuhuhu pengalaman yg xkn ku lupakan... selepas smuanya selesai.... saya pn pulang dengan berat badan yg turun mndadak sebnyak 2kg akibat peluh yg keluar akibat kepanasan api hohoho weeeeee kecil jd kawan... da besar jad.............. kawan.. itu kalo manusia.. hehehe kalo api... kecil jd kawan.. da besar jd lawan... renung renungkan dan selamat brpuasa... weeee hohohoho

No comments:

Post a Comment